ویدیو | خالکوبی‌های خاص، سارق حرفه‌ای را لو داد

موبایل قاپ خیابان‌های تهران به دام پلیس افتاد.
ویدیو | خالکوبی‌های خاص، سارق حرفه‌ای را لو داد
کد خبر : ۵۰۹۰۰

در جریان طرح دستگیری سارقین حرفه‌ای موبایل و مالخر در پلیس آگاهی تهران ۳۰ سارق حرفه‌ای و ۱۰ مالخر در دام پلیس افتادند که در میان این سارقین یکی از باند‌هایی که در اتوبان‌های تهران از خودرو‌های در حال عبور شیشه ماشین آن‌ها پایین بود دست به سرقت می‌زدند، خالکوبی‌هایی داشتند که پلیس توانسته بود به وسیله همین خالکوبی آن‌ها را شناسایی کند.


در ادامه گفتگو با سارق حرفه‌ای و یکی از شاکیان پرونده را می‌خوانیم.

گفتگو با متهم
چند سال دارید؟

۲۱ سال

به چه جرمی بازداشت شدید؟

سرقت و موبایل قاپی

چند موبایل سرقت کرده اید؟

۱۰ تا ۱۵ عدد

شگردت در سرقت هایت چه بود؟

در حین دور زدن در خیابان‌ها هر ماشینی که شیشه هایش پایی بود و متوجه می‌شدیم راننده و یا سرنشین حواسش پرت شده به سرعت موبایلش را می‌قاپیدیم و با موتور سریع فرار می‌کردیم.

از راه سرقت چقدر پول به دست آوردی و همدستت کجاست؟

چون ماه‌های آخر به خاطر مشکلات روحی و روانی که اشتم دارو مصرف می‌کردم یادم نمی‌آید گوشی هارا چقدر می‌فروختم و همدستم هم بازداشت است.

گفتگو با شاکی پرونده
این پسر جوان که گوشی موبایلش را این سارقین حرفه‌ای از داخل ماشینش قاپیده و برده اند به خبرنگار رکنا گفت: در اتوبان نیایش در ترافیک بودم که متوجه تردد مشکوک موتورسواری شدم که مدام دور ماشین من می‌چرخید، اما به دلیل اینکه به دنبال آدر در گوشی بودم و به خاطر اینکه هوا گرم بود شیشه‌ها را پیین داده بودم در عرض چند ثانیه دستش که پر از خالکوبی‌های رنگی بود داخل ماشین آمد و موبایلم را قاپید و رفت.

همان روز به پلیس اطلاع دادم و خوشبختانه چند روز پیش با من تماس گرفتم و برای شناسایی سارقین موبایلم از من خواستند تا در اداره ۱۸ حضور پیدا کنم و من هم از روی خالکوبی‌های عجیب و غریب این سارقین آن‌ها را شناسایی کردم.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
رکنا
مجله زندگی
ارسال نظر